Fitness na sali

Fitness na sali

Program fitness na sali obejmuje zorganizowane formy aktywności, których głównymi celami są:

  • zaspokajanie potrzeb ruchu niezbędnego dla zdrowia i doskonalenie ogólnej sprawności i wydolności fizycznej;
  • kształtowanie specyficznych umiejętności i kwalifikacji, posiadanie odpowiedniej sylwetki ciała poprzez równoważenie dobowego bilansu energetycznego organizmu człowieka;
  • osiąganie przyjemności i zadowolenia z wysiłku fizycznego służącej zdrowiu.

Rodzaje zajęć:

  • formy kardio – STEP, HI-LO, ZUMBA, FANTASY STYL, AEROBOKS
  • formy wzmacnianie – ABS, ABT, BODY-SHAPE, FIT-BALL, PILATES
  • formy mix – STREET-STEP, HI-STEP/ABS, AEROBOKS/STRECHING, FANTASY STYL/ STRECHING
  • formy relaks – STRECHING

 

ABS

Zajęcia wzmacniające, których celem jest rzeźbienie mięśni brzucha.

ABT

Zestaw ćwiczeń wzmacniających wykonywanych przy muzyce. skupiających się na mięśniach brzucha, ud i pośladków. Duża liczba powtórzeń, a także koncentracja na wybranych partiach ciała, daje możliwość „zmęczenia” mięśni oraz zapewnia szybkie efekty.

AEROBOKS

Trening z wykorzystaniem elementów zaczerpniętych ze sportów walki. Dynamiczne zajęcia dla dynamicznych osób. Lekcje aeroboksu pozwalają efektywnie gubić tkankę tłuszczową, poprawiają elastyczność, zwiększają siłę oraz dodają pewności siebie.

BODY SHAPE

Zajęcia wzmacniające wszystkie partie mięśni. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się dodatkowo przybory typu : hantle, piłki, gumy itp.

POWER PUMP

Połączenie ćwiczeń aerobowych przy muzyce z treningiem siłowym. Podczas zajęć wykorzystuje się sztangi z obciążeniem dobieranym do indywidualnych możliwości ćwiczących.

PILATES

Ćwiczenia wymagające wysokiej koncentracji i skupienia. Polegają na powtarzaniu precyzyjnych i powolnych ruchów, dzięki którym wysmukla się sylwetka oraz wzmacniają mięśnie brzucha.

HI-STEP

Zajęcia polegające na rytmicznym wchodzeniu na platformę do ćwiczeń zwaną stepem. Kroki układane są w sekwencje, dzięki czemu ćwiczenia nie są monotonne. Step poprawia koordynację ruchów oraz poczucie rytmu. Rezultatem regularnego „stepowania” są zgrabne uda, jędrne pośladki i zdecydowanie lepsze krążenie krwi.

STREET-STEP

Zajęcia z wykorzystaniem stepu, mniej intensywne niż hi-step, w połączeniu z ćwiczeniami wzmacniająco-kształtującymi na macie. Kształtują sylwetkę, przyspieszają metabolizm i spalanie tłuszczu.

ZUMBA

Trening i gorąca impreza! Zajęcia wzmacniają kondycję, pomagają szybko i przyjemnie zgubić zbędne kilogramy, a jednocześnie wprawiają w świetny humor. Innowacyjne połączenie ćwiczeń, prostych tanecznych ruchów z tańców latynoskich oraz gorących rytmów wywołuje emocjonalną euforię.