Spinning

Spinning

Program Spinning® to oryginalna i najbardziej popularna forma treningu na rowerach stacjonarnych. Prowadzone są w grupie i dostosowane są do osób o różnym stopniu zaawansowania. Siła motywacji, muzyka która zagrzewa do jazdy oraz profesjonalna kadra instruktorska sprawiają, iż zajęcia te znajdują fanów w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej.

To, co odróżnia Spinning® od zwykłych zajęć na rowerze stacjonarnym, to przede wszystkim muzyka odpowiednio dobrana do stopnia trudności danego treningu oraz jego kolejnych etapów. To także instruktor, który czynnie bierze udział w treningu oraz jego bezpośredni kontakt z ćwiczącymi. Ciągła motywacja z jego strony, ogromne zaangażowanie i wsparcie, dają dodatkowe efekty. Biorąc udział w zajęciach Spinning® nie odczuwa się presji i współzawodnictwa. Wszyscy ćwiczący tworzą team. Dlatego treningi wykorzystywane są również do programów motywacyjnych dla zespołów pracowników czy sportowców.

ENDURANCE (sprawność)

Jest to trening o małej i średniej intensywności. (int. 65 – 75% tetna max). Zajęcia dla początkujących. Charakteryzują się bardzo wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej.

STRENGTH (siła, moc)

Jest to trening o dużej intensywności, (int. 75 – 85% tetna max). Zajęcia, przeznaczone dla osób zaawansowanych, wyróżniają się skupieniem większej uwagi na pracy naszych mięśni i kształtowaniu naszego charakteru. Charakteryzują się dużym współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej.

INTERVAL (mix)

Trening dla zaawansowanych o bardzo dużej intensywności. (int. 65 – 92% tętna max). Są to najbardziej urozmaicone zajęcia, które zawierają wszystkie techniki jazdy. Zwiększamy naszą wydolność i kondycję. Klasa charakteryzuje się niskim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej. Trening przeplatany jest wysiłkami o dużej oraz mniejszej intensywności i zróżnicowaniu.

„60”

Trening dla zaawansowanych o wydłużonym czasie. Występują wszystkie techniki i wszystkie rodzaje zajęć opisane powyżej. Sesja trwa 60minut.